Sunday, February 27, 2011

HANG part 2


hah.dah mandi :).ni part 2 tentang aku hang dengan buah hati pengarang jantung aku. ALIA namanye.Destinasi ke-2 kitorg hang kitorg g KLCC.KLCC bro.line2 org kaya.bangge gak aku bdiri de KLCC siot.tp kat taman jep la.HAHA.sambil bejalan2,perut lak lapar padahal dah makan.aduh..




"syg,jom cri waffel.abg nak mam waffel la"
alia nan aku jalan2 jep la.siot xde la kedai waffel.ade pon RAMAI.bullshit,time aku nak makan la kedai penuh.tp alia aku tgok rilek jep.sampai la 1 corner uw,kat kedai ujung ade KFC.xkan alia nak mam KFC.ah ikot jep.hehe.xaleh2 alia tye
"abang nk set ape" HAIHHH. KFC katenye. follow.last2 alia amek set ape tah yg ade 2 chicken,kentang putar and sayor kobis dan roti.mmg buncit la aku.pas beli kfc kitorg lpk mam kat tmn KLCC.piknik,wah romaaaantikknyer.suke2.ske sgtt. thks honey.banyak ag aku nak cerita sebenarnya.tp main point dye aku heppy sgt dengan alia.dye trima aku seadanyaa.ALHAMDULILLAH.!thks noralia yastie.






Alia x bgi aku msokkan gamba ni.sbb burok.tp bgi aku yg buruk uw lah hidup aku kan sayang..PARA BLOGGER DOAKAN KEBAHAGIAN AKU.i love you noralia yastie :).





TAMAT la kisah bertajuk HANG dalam blog aku pada 26/02/2011.

No comments:

Post a Comment