Saturday, February 26, 2011

HANG part 1



Sedapnye syg abg mam.nak ikit.HAHA.tgedik la plak.ni mse kat TS sebelum tggu wayang aku nan alia g mam dlu. lapa gle bro.tp aku sian gle kat alia sebab kene tunggu kat 1 jam ats KTM yg grk dri tempat aku lembab.aku suoh letak turbo xnak.SORRY HONEYYYYY :).aku nan alia g mkn kat food court atas TS uw.pas mam ape ag isap okok.Sian alia dapt pakwe isap okok.alia dah x ske bau rokok.b doakan abg cepat berhenti isap okok.
haha.pas isap okok g rikki wayang tgok dah ley msok blom.HAIH.sampai sne kene tggu ag 10 minit.x pe lepak jep dgn tesayang :) heppy siak mse uw nan alia.wah.!da lme msok pawagam. ske2 .smpai jep dlm pawagam. HAIHHHHHHHHHHH =.=" asl kecik sgt siot pawagam uw.TADIKA KEMAS LAGI BESAR LA MANAGER. haha! btwy aku heppy dpt tgok wayang dengan alia kesayangan aku :)







muvie kat ats uw memang bestttttttttt!aku bagi rating 5 bitang la pada pengarah muvie uw.HEHE.hari sabtu semalam aku keluar dengan alia.lama kot x jumpa alia.dkat seminggu dah.HAHA.Aku mane boleh x jumpe kekasih aku lama2.RINDU SERINDU-RINDUNYA~. kan dah terkarok.HAHA.


first:Alia thks sbb teman bai keluar semalam
second:thks sebab happykan bai always
third:i love you.

HAHA. kan dah terjiwang.aku layan cite uw kat TS.best dddoeeee muvie uw. dan muvie sanctum ni la muvie yg pertama aku tgok kat KL dgn alia dan muvie ni la yg pertama muvie ganas aku tgok dgn alia.selalu aku ngan alia lyn hindustane jep lagi2 mohaabaten. i likee! HAHA.muvie uw berkisahkan explorer yg masok ke gua yang sangat dalam dan lawa..HAIH.mlas aku cite panjg lebar.korg lyn sendiri bru gempak.then korg mesti kata "best kan syg cite nie" HAHA. i guess kot :).HAHA.part 1 dah abes. part 2 mlm ni aku msokkan.aku nak mandi.x mandi ag nie. HAHA. harap blog aku x bau busuk. AGAGA. :) selamat membaca dan tggula part 2 :)

3 comments: